Broken Mirrors (2018) Bästa Film

Online streaming מראות שבורות (2018) i HD-kvalitet. Titta på Film מראות שבורות (2018) i bedste video format. Spille streaming מראות שבורות (2018) i bedste look videoformat. Film Biograf מראות שבורות (2018) i HD-video. Download fuld מראות שבורות (2018) i high definition-format.


Du vil opdage komplet beskrivelse af מראות שבורות (2018) nedenfor:
  • Original titel : מראות שבורות
  • Film titel : מראות שבורות (2018)
  • År for film : 2018
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2018-10-18
  • Virksomheder af film :
  • Landene i film : Israel,
  • Sprog af film : עִבְרִית,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 0
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : IT,EN,HE,NL,
  • Cast af film :Shira Haas (Ariela), Yiftach Klein (Giora), Yoav Rotman (Ben), Renana Raz (Nava)

6723102

מראות שבורות (2018) er en rimelig film manufacured af med en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og bedste bedste skuespillere.

og jeg første finde ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg meget ligesom idé eller ikke. Efter at have set det Jeg kan bruge at efterlade en at faktisk jeg virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for dem, der at genre Drama, . Du er i stand til at ur det for ingenting bare klikke indsende og tilmeld, kan du have mulighed for at ur omfangsrig nyeste filmtitler for ingenting.

... Fuld film streaming מראות שבורות (2018) i top kvalitet 720p ....




Writer : Imri Matalon, Producer : Ronit Reichman, Director : Imri Matalon, Producer : Liora Landau, Director : Aviad Givon, Director of Photography : Daniel Miller, Editor : Ronit Porat, Music : Asher Goldschmidt, Writer : Aviad Givon
Sikker, nu du kan se film af מראות שבורות (2018) fuldt længde og find den forbindelse til dette video מראות שבורות (2018) i high definition kvalitet.


Tags: israel, violent father, daughter,

Broken Mirrors (2018) Bästa Film 910109.